
Over klachten
-
Waar kan ik een klacht indienen?
U kunt de klacht bespreken met desbetreffende medewerker(s) of de leidinggevende; soms kan het misverstand direct opgelost worden. Als u een klacht hebt en niet (meer) in gesprek met uw hulpverlener wilt of durft, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris van Reinier van Arkel kan u informeren over de klachtenregeling en bemiddelen tussen u en de hulpverlener:
T 06 - 83 04 18 87
E Klachtenfunctionaris@reiniervanarkel.nl *De klachtenfunctionaris heeft spreekuur op dinsdag- en donderdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur.
U kunt zich ook wenden tot de klachtencommissie van Reinier van Arkel. Dit dient altijd schriftelijk te gebeuren:
Secretariaat Klachtencommissie
Postbus 70058,
5201 DZ ’s-Hertogenbosch
T (073) 658 60 19* Als u via een beveiligde mailroute met de klachtenfunctionaris over uw klacht wilt communiceren, stuurt u haar dan een korte mail zónder vertrouwelijke informatie, dan stuurt zij u een uitnodiging waarmee u gebruik kunt maken van de beveiligde mailroute.
-
Waar kan ik als familie terecht met mijn klacht?
Wanneer u als familielid of naastbetrokkene een klacht heeft over de behandeling van uw naaste, kunt u dit met de betreffende hulpverlener bespreken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk de familievertrouwenspersoon in te schakelen. Deze is onafhankelijk, geeft advies en kan bemiddelen. Leidt ook dit niet tot een oplossing, dan kan een klacht ingediend worden.